Gå til hovedindhold
Specialhospital i Region Hovedstaden
Specialhospital i Region Hovedstaden
X
    Tilbage til forsiden
    Specialhospital i Region Hovedstaden
    Specialhospital i Region Hovedstaden
    • For borgere
    • For ansatte
    • Afdelinger og afsnit
      Se, hvilker afdelinger og afsnit, der ligger på hospitalet
    • Undersøgelser og behandling
      Akuthjælp - Forebyggelse - Patientsikkerhed
    • Forskning
      Forskningsaktivitet - Forskningsområder - Forskere - Forskningsenheder - Klinisk Forskningsafdeling
    • Job og uddannelse
      Din arbejdsplads - Nyansat - Studerende - Søg job
    • Praktisk information
      Transport - Parkering - Besøgende - Dødsfald
    • Råd og rettigheder
      Patientguiden - Vejledning - Patientrettigheder
    • Om hospitalet
    • Kontakt
    • Om Region Hovedstaden
    • Andre hospitaler
    • Presse og nyt
    • Find vej
    • Selvbetjening
    • For borgere
    • For ansatte
    Tilbage til forsiden
    Specialhospital i Region Hovedstaden
    Specialhospital i Region Hovedstaden
    Forside /Råd og rettigheder/Patientguiden/Undersøgelse for en sygdom/Fejl og klager - hvis noget ikke gik, som det skulle

    Fejl og klager - hvis noget ikke gik, som det skulle

    29. juni 2023

    Klage over rettigheder, som ikke er blevet overholdt

    Hvis du mener, vi ikke har overholdt dine patientrettigheder, kan du klage. Læs her, hvad du kan klage over, og hvordan du gør det.
    29. august 2023

    Klage over behandling eller service

    Hvis du oplever noget hos praktiserende læge, speciallæge eller på hospital, du gerne vil klage over, er her en vejledning.
    9. marts 2023

    Erstatning for en skade – sådan søger du

    Alle patienter i det offentlige og private sundhedsvæsen kan gratis anmelde en skade til Patienterstatningen med henblik på at få erstatning. Læs her om hvordan du gør.
    16. juni 2023

    Klage over Akutberedskabet

    Se her, hvordan du sender klager om Akutberedskabet - herunder Akuttelefonen 1813 eller alarmopkaldet 112.​
    7. juli 2023

    Skade eller unødvendig risiko – er du blevet udsat for det?

    Det sker desværre nogle gange, at en patient bliver udsat for en unødvendig risiko eller direkte skade i forbindelse med undersøgelse eller behandling. Det er vigtigt, at vi får kendskab til oplevelsen, så vi kan minimere risikoen for, at det sker igen.
    (Webid:d65e88f8-097a-4163-846b-78356f3b67ea) ( ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* OR ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB6009FCC3CB9B450407BB9E27261DE6B5B69* ) ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","DescriptionLimitCount":0,"Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":0,"IndexWp":false,"LimitDescription":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":false,"SortDesc":false,"SortOrdering":2,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.amagerhospital.dk\/raad-og-rettigheder\/Patientguiden\/undersoegelse-for-en-sygdom\/Fejl-og-klager-hvis-noget-ikke-gik-som-det-skulle","m_Item2":true,"m_Item3":"d65e88f8-097a-4163-846b-78356f3b67ea"}],"TemplateDisplayType":3}
    Publiceringsdato: 09-03-2023 16:06

    Amager Hospital

        Amager Hospital

        Italiensvej 1

        2300 København S

        T 38 62 82 82

        E Skriv til os

        • Ophavsret
        • Persondatapolitik
        • Cookies
        • Tilgængelighedserklæring